آخرین مطالب

گلرنگ سیستم بازوی توسعه فناوری اطلاعات و تکنولوژی گروه صنعتی گلرنگ

شــرکت گــلرنگ سیستم (سهامی خاص) یکـی از شـرکــت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی گـلرنگ در سال 1394 تاسیس شد و  فعالیت خود را در زمینه‌های فناوری‌ دیجیتال، مراکــز داده و ارتـبــاطات، سامانه‌های مدیریت منابـع سازمانی، داده‌پـژوهی و هوش مصنوعی آغاز کرد.
گلرنگ سیستم با هدفِ ارائه‌ راه‌‌حل‌های فناورانه اطلاعات و مشاوره برای كمك به خلق ارزش، افزایش بهره‌وری، رشد، توانمندسازی و افزایش سود‌آوری گروه صنعتی گلرنگ شکل گرفته است.
گلرنگ سیستم بازوی توسعه فناوری اطلاعات و تکنولوژی گروه صنعتی گلرنگ است. هموار کردن مسیر و استفاده از همۀ ظرفیت‌های موجود برای سفرِ تحولِ دیجیتالِ گروه صنعتی از وظایف اصلی و ماموریت جدید این شرکت است.
گسترش کاربرد فناوری‌های دیجـیتال در صنعـت و روند حرکت گروه صنعتی گلرنگ به سوی جهانی شدن، گلرنگ سیستم را بر آن داشته تا در حوزه‌های مختلف به همه‌ی شرکت‎های گروه و نیز بازارهای داخلی و خارجی خــدمات ارائه کند.
ارائه محصولات و خدمات با کيفيت و خلق ارزش در حوزه فناوری‌های دیجــیتال و استفاده از فـــناوری‌های نوین مانند تحــلیل داده، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و رایانش ابری و با تکيه بر کارکنان با انگيزه و نوآور، بــاعث بــهبود زندگی مشـــتريان و مصـــرف‌کـــنندگان ملی و بين‌المللی و ارتقا سطح رفاه مردم و کارکنان شده است.
این بهبود به گونه‌ای است که همگان گلرنگ‌سیستم را با ماهیت فناوارنه، رشــد پــايدار، رهبری بــازار، بـــرند قــابل اعتماد و متــعهد به ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت‌های اجتماعی بشناسند.
گلرنگ سیستم تلاش می‌کند جامعه او را به‌ عنوان شرکتی فناور، معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحــول، چــابک، پــويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حــقوق اجتماعی بشناسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها