آخرین مطالب
businessmen-hands-wooden-table-with-documents-drafts-(1)

پروژه تخفیفات مازاد مارکتینگی

سیستم “تخفیفات مازاد مارکتینگی” به منظور انتقال تخفیفات مازاد مارکتینگی به داخل فاکتور و مدیریت این تخفیفات ایجاد شده است. شرکت‌های پخش می‌توانند بودجه مشخصی برای هر گروه کالایی، برند یا تولیدکننده خاص برای تخفیفات در نظر بگیرند و این مقدار را در فاکتور اعمال کنند. این تخفیفات به سه بخش عمده “در تعهد شعبه” ، “در تعهد دفتر مرکزی” و “در تعهد شرکت تولیدی” تقسیم می‌شود. در حال حاضر دو قسمت اولیه آن با مشاوره شرکت گلپخش اول پیاده‌سازی و تحویل شده است.

سیستم “تخفیفات مازاد مارکتینگی” چگونه کار می‌کند؟

در این سیستم، کاربر شعبه که نام کاربری آن باید از قبل توسط ادمین سیستم به عنوان کاربر آن شعبه خاص ثبت شده باشد، برای یک شماره فاکتور خاص درخواست تخفیفی با مبلغی مشخص ثبت کرده و درخواست برای مدیر شعبه ارسال می‌شود.

مدیر شعبه می‌تواند مقدار تخفیف درخواستی را اصلاح و برای معاونت منطقه یا مدیر بازاریابی جهت تایید ارسال کند.

فاکتور ارسالی بر حسب شعبه، گروه کالا و لاین به معاونت منطقه و برحسب گروه کالا، برند و تولیدکننده به مدیر بازاریابی مربوطه اختصاص داده می‌شود. مدیر بازاریابی نیز می‌تواند جهت درخواست افزایش بودجه یا درخواست تخفیفات مدیریتی، فاکتور را به مدیر عامل ارجاع دهد.

در نهایت پس از تایید معاونت، مدیر بازاریابی یا مدیرعامل، تخفیفات در فاکتور مربوطه اعمال شده و مقدار آن از بودجه در نظر گرفته شده کسر می‌شود.

مهلت انجام کلیه این عملیات در سیستم محدود بوده و توسط ادمین سیستم قابل تنظیم است (برای مثال 48 ساعت). در صورتی که به هر دلیلی، تاییدات در این مدت انجام نشود، درخواست تخفیف بر روی فاکتور مورد نظر منقضی شده و کاربر باید درخواست خود را مجددا ثبت کند.

در سیستم “تخفیفات مازاد مارکتینگی” از چه تکنولوژی هایی استفاده شده است؟

سیستم تخفیفات مازاد مارکتینگی، در بستر شیرپوینت پیاده‌سازی شده است. برای انجام کلیه عملیات عنوان شده، از کدنویسی سمت سرور و سمت کلاینت (Server Side & Client Side development) استفاده شده است. سمت کلاینت از جاوا اسکریپت (JavaScript)، HTML & CSS و Kendo.js برای پیاده‌سازی فرم‌ها، نماها، گریدها و … بهره بردیم و  برای پیاده‌سازی برخی ورکفلوها نیز، از Nintex Workflow  کمک گرفتیم.

نماهایی از سیستم

صفحه تنظیمات: این صفحه توسط ادمین سیستم باید تکمیل شود.

 

نمونه فرم تخصیص بودجه:

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها