آخرین مطالب
friends-looking-laptop

معرفی PowerApps

PowerApps برنامه‌ای از مجموعه خدمات، اتصالات و بستر داده (Data Platform) است که یک محیط توسعه سریع در اختیار شما قرار می‌دهد. که بتوانید برنامه‌های سفارشی مورد نیاز کسب و کار خود را ایجاد کند.

استفاده از برنامه‌های Power Platform رایگان نیست اما می‌توانید از شیرپوینت و یا اکسل به عنوان دیتاسورس استفاده کنید.

برای استفاده از این برنامه شما ابتدا باید یک اکانت office 365 ایجاد کنید. لینک زیر نحوه ساخت اکانت در office 365  را آموزش می‌دهد.

https://developer.microsoft.com/en-us/microsoft-365/dev-program

https://docs.microsoft.com/en-us/office/developer-program/microsoft-365-developer-program

کاربردهای PowerApps

با استفاده از PowerApps شما می‌توانید برنامه‌های تجاری سفارشی ایجاد کنید که به داده‌های ذخیره شده شما در منابع مختلف آنلاین و یا داخلی (SharePoint ,SQL Server, Dynamics 365 ,…) متصل شود.

برنامه‌های ساخته شده با PowerApps فرایندهای دستی شما را به فرایندهای خودکار تبدیل می‌کند. علاوه بر این برنامه‌های ایجاد شده توسط PowerApps دارای طراحی واکنشگرا (Responsive) هستند و می‌توانند به طور یکپارچه در همه مرورگرها، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها اجرا شوند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد PowerApps این است که به شما تجربه تولید و ساخت یک برنامه یا اپلیکیشن پیشرفته بدون نیاز به کد نویسی را می‌دهد.

PowerApps همچنین یک بستر قابل توسعه را فراهم می‌کند که به توسعه‌دهندگان حرفه‌ای امکان تعامل برنامه‌ای با داده‌ها و فراداده‌ها را می‌دهد، منطق تجاری و اتصالات سفارشی ایجاد می‌کند و می‌تواند داده‌های خود را با داده‌های خارجی ادغام کند.

در مقاله‌های بعدی ما در مورد محیط PowerApps، ابزارها، فانکشن‌ها و… را معرفی کرده و همچنین نحوه کار با آنها را آموزش خواهیم داد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها