راهکار سیستم مدیریت مالی GNG این یک راه‌حل قدرتمند برای مدیریت بخش مالی سازمان‌ و یکپارچگی با بخش‌های دیگر آن است. این راهکار GNG با راهکارهای دیگری همچون تولید، فروش، زنجیره تامین، منابع انسانی و… در ارتباط و تعامل است. همۀ اسناد دریافت و پرداخت بدون نیاز به کار دستی با دقت و امنیت بسیار بالا در انجام محاسبات در هر زمان و مکانی قابل دسترس هستند. سازمان می‌تواند به کمک این راهکار با استفاده از امکانات و سیستمی که در اختیار دارد حجم زیادی از داده ها را ذخیره، پردازش و مدیریت کند. ماژول مالی راهی برای بهینه سازی فرآیندها، حفظ تعادل کسب و کار و ذخیره تمام اطلاعات در یک پایگاه داده ساختاریافته است.

راهکار مالی با استناد به اطلاعات و داده‌های جمع آوری شده مشخص می‌کند در یک دورۀ زمانی مشخص، سازمان سودآوری دارد یا در حال ضرر کردن است.

مزیت‌ها:

امکانات و زیر سیستم‌ها:

راهکار سیستم مدیریت مالی GNG

معرفی ماژول‌ها:

دیگر خبری از ضایعات کاغذ نیست. ماژول‌های مالی و حسابداری GNG به شما کمک می‌کنند تا همۀ مدارک را به گزارش‌ها و برگه‌های آنلاین تبدیل کنید تا برای مدیران و کسانی که اجازه دسترسی دارند قابل دسترس شود. از این طریق همه فرآیندها قابل مشاهده و شفاف هستند.

دستاوردها:

قابلیت‌ها:

 

خزانه داری مثل حسابداری یکی از ضروری ترین سیستم‌های مورد نیاز هر سازمان است. خزانه داری حقوق را دریافت و پرداخت و صندوق را کنترل می‌کند. مثلاً بار را ممکن است نخواهد دست میزند ولی هر شرکتی که بروید به مالی نیاز دارد مهمترین کاری که انجام می‌دهد درآمد و هزینه‌ها را از هم تفکیک می‌کند که بفهمید شما سود می‌کنی یا نه

دستاوردها:

قابلیت‌ها:

 

دستاوردها:

قابلیت‌ها:

 

شما یک ابزار ساده اما قدرتمند برای نظارت بر دارایی ها و وضعیت آنها دریافت می کنید. علاوه بر این، در صورت وقوع، استهلاک را در زمان واقعی مشاهده خواهید کرد. همچنین گزارش های پیشرفته ای را دریافت خواهید کرد که در عرض چند ثانیه ایجاد می شوند.

راهکار سیستم مدیریت مالی GNG

قابلیت ها:

راهکار سیستم مدیریت مالی GNG

امکان ایجاد تغییرات و ثبت‌های جدید ، تعریف ساختارهای صورت های مالی همچون ترازنامه، تنظیم سود و زیان جامع، صورت جریان وجوه نقد، گزارش صورتهای مالی با تنظیمات مورد نیاز سازمان از مهم ترین فعالیت هایی است که با سیستم صورت‌های مالی انجام می‌گیرد. صورت‌های مالی نشان دهنده وضعیت مالی سازمان هستند و یادداشت‌های توضیحی نیز جزء ارکان اصلی صورت‌های مالی به حساب می آیند. سیستم صورت‌های مالی با ایجاد امکان ثبت یادداشت‌های توضیحی و جستجوی سریع یادداشت‌های مربوط به صورت های مالی به مدیران این امکان را می‌دهد به راحتی اطلاعات مورد نیاز درباره جزئیات صورت مالی مورد نظر خود را پیدا کنند.

دستاوردها:

قابلیت‌ها:

 

در یک سیستم جامع اطلاعاتی، زیرسیستم بهای تمام‌شده با زیرسیستم­های اصلی تولید، انبار، تدارکات، حقوق و دستمزد، پرسنلی، اموال، بودجه، مالی و فروش در ارتباط است. نیازمندی­های کسب و کار سیستم بهای تمام­شده در سه بخش اصلی بهایابی استاندارد، بهایابی نرمال و بهایابی واقعی ارائه می­شوند.

دستاوردها:

قابلیت‌ها:

 

نرم افزار پیش‌بینی فروش بر اساس اطلاعات و داده های فروش، تجزیه و تحلیل، بررسی ها، روند بازار و … پیش بینی و انجام تنظیمات در روند فروش را به صورت هوشمند و مکانیزه انجام می‌دهد. یش بینی فروش دقیق به مدیران سازمان کمک می‌کند تا در تمامی زمینه‌ها – مانند تعیین اهداف، بودجه‌ بندی، استخدام و هر چیزی که بر جریان مالی تأثیرگذار است – تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها