GNG سیستم یکپارچۀ سامانه‌های سازمانی در حوزه‌های عملیاتی و مدیریتی مجموعه شرکت‌های گروه صنعتی است. نیروی انسانی، مواد اولیه، سرمایه، دارایی و هرآنچه سازمان در اختیار دارد جزء منابع سازمان هستند. GNG در قالب یک نرم‌افزار همۀ فعالیت‌های اساسی حوزه‌های منابع انسانی، مالی، زنجیره تامین، تولید، و فروش را یکپارچه‌سازی می‌کند تا مدیریت فرایندها ساده‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر شود. این نرم‌افزار انعطاف‌پذیر، فرآیند گرا و اطلاعات محور است که مجموعه‌ای از ماژول‌های یکپارچه، آماده راه‌اندازی، از پیش طراحی و مهندسی‌شده اما قابل تنظیم و پیکربندی بر اساس نیازهای پویای شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ است.

شرکت‌ها با استفاده از امکانات GNG برای مواجهه با تغییرات در کسب‌وکار توانمندتر می‌شوند و می‌توانند رقابت کنند. با رشد فناورهای نوین، کسب‌وکارها نیازمند ایجاد سهولت در فرایندهای کسب وکار و به‌کارگیری یک سیستم با کمترین دخالت مستقیم نیروی انسانی هستند تا بتوانند منابع انسانی را برای افزایش تولید و رسیدگی به نیازهای مشتریان بکار بگیرند.

یک راه حل مدیریت کسب‌وکار یکپارچه با خودکارسازی فرآیندهای اصلی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بهتر و مؤثرتر عمل کنند. GNG با مجموعه‌ای یکپارچه از زیر سیستم‌های کاربردی برای مدیریت منابع انسانی، مالی، زنجیره تامین، تولید، و فروش به شرکت‌ها، دید روشن و دقیق‌تری از داده‌ها برای کنترل کسب‌وکارشان می‌دهد.

مزیت‌های کلیدی:

حوزه‌های عملکردی:

  1. راهکار تولید:

راهکار تولید در سیستم یکپارچه GNG  فرایند مدیریت نیازمندی‌های اولیه و ظرفیت‌های تولید تا شیوۀ ارسال مواد اولیه به خط تولید و ثبت اطلاعات و ردیابی محصولات تولید شده را هوشمند و تسهیل می‌کند. علاوه بر این سازمان ها می‌توانند در راهکار تولید، فرایند نگهداری و تعمیر تجهیزات و خطوط تولید را هم مدیریت کنند.

ماژول‌ها:

 

  1. راهکار زنجیره تامین:

راهکار زنجیره تامین فرایندی است که مواد اولیه و اطلاعات را به محصولات و خدمات تبدیل می‌کند و تا مرحلۀ به مصرف رساندن این محصولات و خدمات ادامه دارد. پیچیدگی زنجیره تامین با توجه به اندازه کسب و کار و پیچیدگی و تعداد اقلامی که تولید می شوند متفاوت است. یک زنجیره تامین ساده از چندین عنصر تشکیل شده است که با حرکت محصولات در طول آن به هم مرتبط می شوند. زنجیره تامین با مشتری شروع و به پایان می رسد.

ماژول‌ها:

 

  1. راهکار مالی:

راهکار مالی روشی بهینه برای مدیریت فعالیت‌های تجاری در بخش مالی است. ماژول مالی در GNG دارای ویژگی‌های خاص برای ساده کردن تمام فعالیت‌های مالی سازمان‌ است. این ماژول با بخش‌های مختلف در ارتباط و به‌صورت یکپارچه است.

 

ماژول‌ها:

 

  1. راهکار منابع انسانی:

راهکار منابع انسانی(HRMS) مجموعه ای از برنامه های کاربردی در سیستم یکپارچۀ GNG است که طیف گسترده ای از عملکردهای حوزۀ منابع انسانی را در یک پلتفرم ارائه می‌کند. این راهکار به شما در مدیریت پایگاه داده، مدیریت زمان و حضور و غیاب، مدیریت حقوق و دستمزد و مدیریت استخدام کمک کند. راهکار منابع انسانی با خودکار و هوشمند کردن عملکردهای مختلف بار سنگین و امور پیچیدۀ اداری را از روی دوش مدیران منابع انسانی بر می‌دارد و باعث کاهش هزینه‌های این بخش می‌شود.

 

ماژول‌ها:

 

  1. فروش:

راهکار فروش(SMS) شامل فرآیندهای تجاری مورد نیاز در فروش، حمل‌ونقل، صورتحساب یک محصول است. راهکار فروش یکی از مهم‌ترین حوزه‌های عملکردی در سیستم‌های یکپارچه است. این راهکار با هوشمندسازی فعالیت‌های مرتبط با بخش فروش تاثیر مثبتی در افزایش بهره‌‌وری، کاهش هزینه‌ها، بهبود فرایندها، افزایش رضایت مشتریان و اضافه کردن مزیت رقابتی برای کسب و کارها دارد.

ماژول‌ها:

معماری و تکنولوژی‌های GNG

فریم‌ورک GNG با در نظر گرفتن نیازمندی‌های سیستم‌های هدف در توسعۀ محصولات ویژگی‌ها و قوانین را در سه لایه پایگاه داده، سرویس و  واسط کاربری طراحی شده است. همۀ الگوریتم‌های امنیتی و خاص چند منظوره همچون احراز هویت، مدیریت مستندات، رمزنگاری اطلاعات در زیرساخت پیش‌بینی شده‌ است. لایه رابط کاربری( Front ) با استفاده از معماری پیشرفته،  قابلیت خصوصی سازی و شخصی سازی بر اساس نیاز برای سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

چه چیزی ما را متفاوت می‌کند؟

همکاران ما در بخش پشتیبانی برای بهبود عملکرد سیستم پس از پیاده سازی، مشتریان را تا پیاده سازی کامل فرایندها بر اساس نیاز و انتخاب ایشان با مشاوره و آموزش همراهی می‌کنند.

همکاران ما در زمینه کاری خود بسیار آموزش دیده و متخصص هستند. کارشناسان GNG طی سال‌ها با تمرکز بر فعالیت‌های گروه صنعتی گلرنگ، بینش خاص و منحصر به فردی نسبت به قوانین و مدل‌های کسب وکار شرکت‌های زیر مجموعۀ آن دارند. کارشناسان ما همچنین به دلیل تجربه در استقرار و پیاده‌سازی محصولات در صنایع گوناگون می‌توانند سازمان‌ها را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین راهکار همراهی و هدایت کنند.

سیستم یکپارچۀ سامانه‌های سازمانی GNG با تکیه بر تجربه و تکنولوژی‌های روز این حوزه، به عنوان یک سیستم پایدار با تاب آوری بالا، بهترین راه حل برای سازمان شما است.

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها