نظرپرس، سامانه ساخت پرسشنامه آنلاین است. تحقیقات بازاریابی، مدیریت تجربه مشتری، ارزیابی‌های منابع انسانی، فرم‌های درون سازمانی و پیمایش‌های دانشگاهی بخشی از موارد استفاده نظرپرس است.

سامانه نظر پرس، یک سامانه جامع و کاربردی برای تعریف انواع نظرسنجی‌ها است. کسب‌وکارها با استفاده از نظر پرس می‌توانند با طراحی نظرسنجی‌های مختلف، رویکردهای سازمان خود را در خصوص موضوعات مختلف جمع‌آوری کرده و در اختیار مدیران سازمان قرار دهد تا با برآورد پاسخ‌های کارکنان خود،  تصمیمات آگاهانه‌تری در خصوص تغییرات و تصمیمات سازمان اتخاذ کنند.

نظرسنجی‌ می‌تواند برای طیف یا گروهی خاص از افراد سازمان انجام شود. اعمال محدودیت در پاسخنامه همچون محرمانه بودن اطلاعات شرکت‌کنندگان، تعداد مشارکت هر فرد در یک نظرسنجی، دسته‌بندی پرسش‌ها، ارتباط پاسخ‌ها و سؤالات بعدی و … می‌تواند نظرسنجی‌های سازمان را همسو با سلیقۀ سازمان می‌کند.

مزیت‌ها:

مزیت رقابتی گلرنگ سیستم:

دستاوردها:

 

قابلیت‌ها:

امکانات:

پرسشنامه: مشتری می‌تواند مطابق با نیاز خود پرسشنامه طراحی کند.

گزارش‌گیری:

چه چیزی ما را متفاوت می‌کند؟

پشتیبانی:

همکاران ما در بخش پشتیبانی برای بهبود عملکرد سیستم پس از پیاده‌سازی، مشتریان را تا پیاده‌سازی کامل فرایندها بر اساس نیاز و انتخاب ایشان با مشاوره و آموزش همراهی می‌کنند.

تجربه و تخصص:

همکاران ما در حوزه کاری خود بسیار آموزش‌دیده و متخصص هستند. کارشناسان ما طی سال‌ها با تمرکز بر فعالیت‌های گروه صنعتی گلرنگ، بینش خاص و منحصربه ‌فردی نسبت به قوانین و مدل‌های کسب‌وکار شرکت‌های زیرمجموعۀ آن دارند. کارشناسان ما به دلیل تجربه در استقرار و پیاده‌سازی محصولات در صنایع گوناگون می‌توانند سازمان‌ها را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین راهکار همراهی و هدایت کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها