ابتدا وارد تنظیمات PWA میشویم.

در قسمت مدیریت پایگاه داده،صف پردازش ها.

در قسمت مدیریت پایگاه داده،صف پردازش ها.

صفRetry Job  در این صف مجموعه‌ای از پردازش‌های مقیم در حافظه اصلی را که آماده یا در انتظار اجرا هستند میتوان انتخاب کرد که مجددا پچردازش روی آنها انجام شود.

صف Cancel job  پردازش‌هایی که در حالت اجرایی نیستد در این صف نگهداری می‌شوند و منتظر هستند تا دوباره اجرایی شوند.

صف Refresh status  برای بروزرسانی دیتا زمانی که دیتای جدیدی وارد میشود کاربرد دارد.

جهت حذف داده های سازمان ابتدا وارد تنظیمات آن میشویم.

حذف داده های سازمان جهت حذف پروژه ها ،منابع و کاربران ،گزارش وضعیت ،روزنگارها و واگذاری کاربران کاربرد دارد که با انتخاب آنها داده های مورد نظر حذف خواهند شد.

حذف داده های سازمان کاربردهای زیادی دار،مثلا زمانی که میخواهیم کاربری را حذف کنیم و ارور اینکه کاربر پروژه فعال دارد را نشان میدهد،ابتدا پروزه های فعال را حذف میکنیم(فراموش نکنید که اگر ممکن است نیاز به اطلاعات پروژه حذفی داشته باشید قبل از حذف حتما از آن بک آپ تهیه نمایید)بعد از حذف پروژه ها اگر همچنان ارور داشت پروژه های پیش نویس،پروژه های منتشر شده،پروژه های بایگانی شده و سایت های متصل را چک میکنیم و اگر دیتایی از کاربر وجود داشت آنها را نیز حذف میکنیم.

جهت تحویل دادن داده های ابتدا سازمان وارد تنظیمات آن میشویم.

تحویل دادن زمانی استفاده میشود که بطور مثال یک پروژه بصورتread only  باز شود و در این حالت نمیتوان ادیت انجام داد و کاربر قبلی نیز پروژه را  check in کرده است،در این حالت در قسمت تحویل دادن پروژه را انتخاب کرده و تحویل دادن را میزنیم، بعد از اتمام prosess پروژه از حالت read only خارج خواهد شد.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها