ابتدا وارد تنظیمات PWA میشویم .

در بخش مدیریت کاربران میتوان کاربران جدید را اضافه،فعال و یا غیرفعال نمود.و با توجه به RBS میزان دسترسی های کاربران را تعیین نمود.

گزینه کاربر جدید را برای اضافه کردن کاربر جدید انتخاب مینماییم.

نام کاربر در در قسمت حساب کاربری سرچ میکنیم و بعد از انتخاب کاربر مورد نظر RBS کاربر را مشخص مینماییم.(RBS را در قسمت فیلد های سفارشی با توجه به میزان دسترسی کاربران در واحد های مختلف تعریف میکنیم).

در قسمت واحد سازمانی واحدی که کاربر مورد نظر در آن فعال است را انتخاب مینماییم.

در فیلد گروه های دسترسی فقط گروه هایی که کاربر باید ببیند را انتخاب مینماییم.این فیلد بسیار مهم است و دسترسی کاربران از جهت دیدن و یا تغییرات و پابلیش کردن پروژه ها در این قسمت قابل انتخاب است.

بطور مثال کارشناسان فقط باید تسک هایی که به آنها assign میشود را ببیند و نیازی به دیدن تمام پروژه نمیباشد ولی مدیران پروژه باید بتوانند تمام تسک ها را ببینند و بتوانند آنها را ادیت و پابلیش نمایند.

مدیران اجرایی نیز پروژه ها را مشاهده مینمایند و تسکی به آنها assign نمیشود.

واحد سازمانی منبع و شرکت کاربر را در فیلد های سفارشی قسمت جدول مرجع باید تعریف کنیم و بعد از آن از این قسمت قابل انتخاب است.

برای غیر فعال کردن کاربر نیز در قسمت مدیریت کاربران ابتدا کاربر را انتخاب کرده و سپس گزینه غیر فعال کردن را انتخاب میکنیم.

فیلد بعدی مربوط به مدیریت گروه ها میباشد که در آن میزان دسترسی گروه ها به مرکز پروژه ،وظایف و تاییدات را تعیین میکند.

گروه جدید را انتخاب کرده و کاربران و دسته بندی آنها را انتخاب میکنیم. 

 

میزان دسترسی گروه ها را با توجه به محدودیت هایی که برای آن گروه خاص میخواهیم اعمال شود،انتخاب میکنیم.

فیلد بعدی مربوط به مدیریت دسته بندی ها است که با آن میتوان پروژه ها را دسته بندی کرد و با توجه به نوع دسته بندی هر کدام محدودیت هایی برای آن ها اعمال نمود.

میتوان از دسته بندی های موجود تغییرات مورد نظر اعمال و یا دسته بندی جدیدی ایجاد کرد.

برای انتخاب دسته بندی اختصاصی گزینه الگوی جدید را انتخاب میکنیم.

میتوان الگوهای مورد نظر را نیز تغییر داد و میزان دسترسی آنها را با توجه به نیاز هر گروه متناسب سازی نمود.برای مثال الگوی project Manager جهت دسته بندی افراد مدیر پروژه کاربرد دارد.میتوان دسترسی های category و Global را برای این گروه از کاربران با توجه به کاربرد آنها از سامانه اختصاصی نمود.

دسترسی منابع و نماها را میتوان با توجه به کاربری آنها شخصی سازی کرد.

فیلد بعدی مربوط به مدیریت واگذاری ها است که با استفاده از این فیلد میتوان جایگزین یک کاربر شد تا بتوان مواردی که کاربر در آنها به مشکل خورده را بررسی نمود.

گزینه جدید را انتخاب میکنیم.

در قسمت نام جایگزین نام خودتان و در قسمت نام کاربر،کاربری که میخواهید بررسی کنید را وارد نمایید و گزینه ذخیره انتخاب نمایید.

سپس از منوی تنظیمات شخصی گزینه به عنوان جایگزین را انتخاب کرده و شروع واگذاری را میزنیم.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها